REGULAMIN SKLEPU Z.P. „HALSKÓR”


ZAMAWIANIE :

– umowa na zakup danego towaru bez uprzedniej rejestracji w Sklepie jest możliwa pod
następującymi warunkami:
a) prawidłowe wypełnienie formularza online dostępnego są na stronie internetowej Sklepu poprzez podanie wymaganych danych
b) akceptacja Regulaminu
c) akceptacja poniesienia kosztów wysyłki przez Zamawiającego
– oferowane produkty wykonane są ze skór naturalnych i ekologicznych, filcu, wełny – obuwie drewno bukowe, jaworowe, czereśniowe – art. drewniane
– ceny oferowanych produktów zawierają podatek VAT
– do każdego zamówienia dołączam paragon lub fakturę VAT
– płatność za zamówienie może zostać dokonana online poprzez Przelewy 24
– dostawa następuje w ciągu 3 – 7 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie Sklepu


PŁATNOŚCI :

1. Dokonując przelewu na konto, dla łatwiejszej identyfikacji wpłaty, w tytule przelewu
proszę wpisać : numer zamówienia
Termin płatności w zależności od banku, może wynosić do 3 dni roboczych.
Dane do przelewu na konto:
35 1240 4748 1111 0010 7280 0170
Z.P. „HALSKÓR”, Jerzy Kopkowicz ul. Górki Zawadzkie 71d, 33-300 Nowy Sącz
2. Płatność online za pośrednictwem serwisu Przelewy 24
Dokonując płatności online zostaniesz przekierowany na stronę logowania do mojego Banku, gdzie po zalogowaniu dokonasz szybkiej płatności za zamówiony towar. Otrzymasz następnie wiadomość email z potwierdzaniem dokonania wpłaty. Za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 możesz także dokonać zapłaty kartą kredytową Visa lub Master Card. Serwis Przelewy 24 gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji. Najnowsze metody szyfrowania danych w oparciu o technologię SS-L w połączeniu z platformą sprzętową światowej klasy zapewniają niezawodność i bezpieczeństwo dokonywanych płatności.
– korespondencja między Zamawiającym a Sprzedającym odbywa się poprzez pocztę email: halskor@wp.pl
tel: 603-832-221 , 785-477-630
– zamówienia Klientów są przyjmowane od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 18:00


DOSTAWA :

– kurier GLS
Poczta Polska , Paczka w Ruchu
1. W chwili odbioru przesyłki z Produktem od przewoźnika, Kupujący ma obowiązek sprawdzić stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia opakowania przesyłki, Kupujący ma obowiązek sprawdzić jej zawartość, stan Produktu oraz jego kompletność.

2. W przypadku stwierdzenia w obecności przewoźnika zniszczenia opakowania, jak również samego Produktu lub braku jego kompletności, sporządza się protokół reklamacyjny bądź oświadczenie o stwierdzonych wadach przesyłki i/lub Produktu, które to zostają opatrzone podpisami Kupującego oraz przewoźnika.

3. Kupujący w przypadku stwierdzenia wad Produktów winien niezwłocznie, tj. w terminie 7 dni zgłosić Sprzedającemu stwierdzone wady w formie pisemnej, w taki sposób by zawiadomienie o wadzie dotarło do wiadomości Sprzedającego.


ZWROT I WYMIANA :

1. Masz prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podawania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r.( Dz.U.poz.827).
2. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od otrzymania towaru.
3. Zamawiający może dokonać zwrotu towaru do sprzedającego, w ciągu 14 dni.
4. Zwracany towar nie może być w żaden sposób uszkodzony ani nie może nosić śladów użytkowania.
5. Koszt zwrotu pokrywa kupujący


ZWROT NALEŻNOŚCI :

1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu 14 dni.
2.  Nie akceptujemy wysyłek przesłanych do nas ,, ZA POBRANIEM ”                                                                                                                                                                                               Towar noszący ślady użytkowania nie podlega zwrotowi lub wymianie i zostanie odesłany do klienta na jego koszt.                                                                                                                    3. Jeżeli wymiana jest konieczna z winy Sprzedającego ( np. wysłany zły rozmiar, wzór inny towar) wszystkie koszty przesyłek pokrywa Z.P.”HALSKÓR” Należy wówczas skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie i wysyłamy na własny koszt kuriera po odbiór lub wymianę towaru
4. Zwracane lub wymieniane towary wraz z oryginałem dowodu zakupu (paragon/faktura) proszę odesłać na adres :
Jerzy Kopkowicz                                                                                                                                                                                                                                                                                                  ul. Partyzantów 6/13                                                                                                                                                                                                                                                                                          33-300 Nowy Sącz

5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeśli nastąpiło to z powodu przekazania przez zamawiającego błędnych danych osobowych imię, nazwisko, adres lub błędnego numeru konta bankowego.


REKLAMACJA :

1. Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: halskor@wp.pl Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.
2. Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką krótko opisując powód reklamacji, co przyspieszy proces jej rozpatrzenia.
3. Odeślij wadliwy produkt wraz z formularzem na adres:

Jerzy Kopkowicz
ul. Partyzantów 6/13
33-300 Nowy Sącz                                                                                                                                                                                                                                                                                  Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

4. Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem. Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy. Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.
5. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, pęknięcia, przefarbowania, uszkodzenia elementów ozdobnych takich jak breloki, guziki, klamry itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Zakupione produkty należy również prać, czyścić czy myć zgodnie z zasadami podanymi w sklepie przy opisie produktu ( lub na wewnętrznej stronie metki – dotyczy to ubrań )


KONTAKT :

Jerzy Kopkowicz
ul. Partyzantów 6/13
33-300 Nowy Sącz, Polska
NIP: 736-154-48-02

e-mail: halskor@wp.pl
tel: 603-832-221 , 785-477-630

Adres do przelewu on-line :
Bank Pekao

35 1240 4748 1111 0010 7280 0170                                                                                                                                                                                                                                                    poprzez Przelewy 24                                                                                                                                                                                                                                                                                      Z.P. „HALSKÓR”                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Jerzy Kopkowicz                                                                                                                                                                                                                                                                                                    ul. Górki Zawadzkie 71D                                                                                                                                                                                                                                                                                      33-300 Nowy Sącz                                                                                                                                                                                                                                                                                       Polska       

Close Menu